Esteghlal
Esteghlal
majidi/montazeri/heydari/rahmati
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 27 آذر 1391برچسب:, توسط آبی ترین دختر |

فرهاد داره برمیگرده

این فرهاده منه دوستش دارم خیلی زیاد آقای گلی بهش میاد

اگه برنگرده چی؟

فکر بد نمیکنم ایشالا که برمیگرده

وقتی فرهاد گفت که دیگه بازی نمیکنه و خدافظی کرد من تو وبم هیچ مطلبی نذاشتم راجع به این موضوع

پسری بود که گفت تو که اینقدر دوستش داری چرا هیچ مطلبی ازش نمیذاری؟

فقط گل زدنش رو دوس داری؟گفتم نه،من ایمان دارم که برمیگرده

گفتم خیلی دعا میکنم که برگرده

منو مسخره کردو گفت بشین تا برگرده تو که هیچ 100 هزار نفر دیگه هم دعا کنن

فرهاد مجیدی برنمیگرده

گفتم میشینم

حالا برگشته!

آقا پسر دیدی گفتم میاد!حالا سر حرفت هستی؟

 



نظرات شما عزیزان:

ندا
ساعت20:46---27 آذر 1391
خیلی خوشحالم امیدوارم که دیگه از استقلال نره.

Sara
ساعت19:02---27 آذر 1391
Vaaaaaaay khoda yani mishe kapi farhad bargardeo gol bezane be in longiya ke dahaneshon baste she dg be kapitane ma cherto pert nagan? Ishalaaaaa ke barmigarde
پاسخ:ایشالا


melika78
ساعت18:05---27 آذر 1391
استقلال ماله فرهادههه خونشههه اصلااا هروقت بخواد می تونه بیاااد وظیفه ی ما هم هسش که ازش حمایت کنیییم چون کاپیتان تیممونه

به خاطر پول و کاپیتانی هم نیمدهههه چون امروز گفتش که بازوبند برای خود مهدیییی من فقط به عشق هوادار ها اومدممم پاسخ:جدا فرهاد همچین حرفی زده؟میگم عاشقشم باور نکنید یه پارچه آقا


نيلوفر7
ساعت17:01---27 آذر 1391
چشم همه دشمنان داداش فرهاد در بياد كه داره برميگرده حالا از ناراحتي اينقدر چرت و پرت بگين كه بتركين ما هم از خوشحالي بال دربياريم انگار فرهاد بهشان فحش داده كتكشان زده نميدونم گوششانو گرفته چه گناهي كرده كه بخاطر چند ادم بي فكر فحش بخوره.چشتان دربياد.داداش فرهاد اينقدر گل بزن تا همه دشمانت بتركن.دوستت دارم
پاسخ:ول کن زیاد خودتو ناراحت نکن فرهادو عشقه


مهتاب
ساعت16:27---27 آذر 1391
ایول بالاخره فرهاد برگشت ............... انتظار تموم شد

حسنا
ساعت15:28---27 آذر 1391
خدايا شكرت!يعني ميشه 2باره فرهاد و ببيينيم!؟



راستي راجع به چند بست قبل كه ميخواستم يه چيزي بگم اين بود كه از زن علي كريمي عكس بذاري كه ظاهرا نداري.

ولي اگه بيدا كردي بذار.فدات!!!!!
پاسخ:چشم فدات حتما میذارم! ایشالا که میشه


پریسا
ساعت15:00---27 آذر 1391
وای خدا جونم یعنی میشه فرهاد واقعا برگرده؟

اگه برگشت یه سری عکس دسته اول مهمونه.... فاطمه! پاسخ:چشم میذارم


parva
ساعت14:49---27 آذر 1391
manam alan to akhbar shenidam khoshhal shodam motmaenam ba bargashtanesh tamashachi ziyadi be eshgh farhad be varzesh gah miyad b omid ghahremani es es nv

ياسمين
ساعت14:34---27 آذر 1391
خيييييييييييييلى خوشحالم فرهاد داره برميگرده .

هووووووووووورا
پاسخ:هورا یاسی


من
ساعت14:27---27 آذر 1391
خجالت نمیکشین سنگ یه دست نشونده ی عرب رو به سینه میزنید؟؟؟فرهاد جونت اگه برگشته بوی پول به مشامش خورده نه به قول شما عشق به تیم.... در ضمن مرد و حرفش رفتنش چی بود برگشتنش چیه؟ حالا چیزی هم بود درد دلم نمی رفت!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ:من موندم این وسط به شما چه ربطی داره؟به شما ربطی نداره فرهاد با عربا چه نسبتی داره دوست داشته برگرده به شما ارتباطی نداره که!بابرگشتنش کل استقلالیا خوشحال شدن ایشالا که با گلاش دهن همه ی بدخواهانش رو میبنده،روسیاهی هم میمونه واسه زغال! همین امیر قلعه نوعی اول فصل میگفت که به فرهاد نیازی نداره ولی مثه اینکه تازه عقلش سرجاش اومده و فهمیده که کسی مثه فرهاد پیدا نمیشه و تو همه ی مصاحبه هاش گفته استقلال جای بازیکنایی مثه فرهاده! اون که امیر قلعه نوعی بود به اشتباهش پی برد شما هم ایشالا پی میبری میدونم الان حالت خوب نیس وگر نه از این حرفا نمیزدی!هاهاها فرهاد برگشته و من خیلی خوشالم و حتی چرتو پرتای لنگی ها و نوچه های قلعه نوعی هم نمیتونه منو ناراحت کنه پس وقتت رو الکی برای خراب کردن فرهاد هدر نده من تنها این جوری نیستم همه ی استقلالی ها این جوری هستن میگی نه امتحان کن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: